صحبت هاي مورينيو شرم آور بود

 
 

مورينيو بعد از ديدار رفت رئال و بارسا در نيمه نهايي ليگ قهرمانان، موفقيت هاي بارسا را حاصل حمايت داوران و يوفا دانست.


 ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی امروزش باشگاه رئال مادرید و در راس آنها مورینیو را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

 مورینیو بعد از دیدار رفت رئال و بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، موفقیت های بارسا را حاصل حمایت داوران و یوفا دانست و قهرمانی دو سال قبل آبی و اناری ها در چمپیونزلیگ را شرم آور توصیف کرد.

 يکي از موضوعات شکايت رئال مادريد عليه بارسلونا به سرخيو بوسکتس مربوط مي شد که گفته شد مارسلو مدافع سياه پوست رئال را ميمون خطاب کرده است.

بارسلونا هم به نوبه خود شکايتي عليه خوزه مورينيو مطرح کرد که به محروميت او از همراهي با تيمش در پنج ديدار اروپايي و پرداخت جريمه  50 هزار يورويي منجر شد.

 روسل به خبرنگاران گفت:" ما بر اين باوريم که رئال مادريد در اين فصل پا را فراتر از همه مرزهاي لازم براي رقابت ورزشي گذاشت و اتهاماتي بي اساس به باشگاه ما زد.


رييس باشگاه بارسلونا پيش بيني کرد که رئالي ها فصل آينده هم به اين روند ادامه دهند اما گفت: "ما به آنها اجازه تخطي از رفتار ورزشي را نخواهيم داد. فوتبال شايسته رقابتي سالم است و بارسلونا در اين زمينه از هيچ کاري فروگذار نخواهد کرد و اگر لازم باشد در اين زمينه اقدام قانوني هم مي کنيم.


نشست خبري سرمربي رئال بعد از ديدار رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در برنابئو هر ورزشکاري را شرمنده کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, | 23:40 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |